pühapäev, 17. mai 2009

Rohkem kommentaare!



... et meil ka huvitavam lugeda oleks :)
Aitäh!

( 1. pilt - Kemer, 2. - meie tiim kohalikus kõrtsis )

9 kommentaari:

  1. ei tea kas teil tekib mingi aeg mingeid vabu päevi ka:p et saate ise ka mööda türgit ringi trippida ja avastada asju;p.

    VastaKustuta
  2. Aitäh õnnitluste eest, klounaad! (:

    VastaKustuta
  3. @anonüümne: iga nädal on ikka üks vaba päev.. kemer on suuremalt jaolt selge juba ja eks millalgi saab ka antalyasse mindud.ja niikuinii saab iga päev siin ringi tripitud :)

    VastaKustuta
  4. Kallis Ersto!!
    Sul oleks aeg juba tagasi tulla! Siis kui sa veel siin olid olime me pool lombakad, aga kui sa ära läksid, oleme täis lombakad:D : Kerstil on selg paigast, Kadi-Liis on lihtsalt väärakas-istub neljandat nädalat kodus palavikuga ja Agnesel on kõik muud hädad- küünarnukk väljas, roided paistes, huule peal sinikas jne.....

    Päikest,
    Sind igatsevad kolm õpilast Sakust, kes tervitavad Anttit!!:)

    VastaKustuta
  5. PS: see ei ole minu tagajärgedel!!

    VastaKustuta
  6. Tead Antti, ma käisin mõlemal rocki mängul ,ja seal vipide seas istub üks tüüp kes on väga sinu moodi ja mulle kohe meeldib see ,sest sind ennast ju pole :(. Ja rock kaotas viimase mängu ,ja kohtunikud on jube nõmedad, ma ikka läksin täitsa endastvälja . Põhimõtteliselt võiksite ju rohkem suhelda ka ,et kuidas läheb või nii , minu elust niiviisi ei ole väga ilus ära kaduda ju :( .
    Tahaks külla tulla teile !!!!!
    Kallistused, meie juba päris soojast Eestist!

    VastaKustuta
  7. Edu teile tublid hakkajad eesti mehed.Tundke mõnu päikesest ja heast seltskonnast

    VastaKustuta
  8. Ersto, mis värk on?! Kas sa oma meili ei vaatagi? Anna mulle palun teada, kas sa saad üldse mu meilid kätte või mitte..
    It's the not knowing that's killing me:/

    VastaKustuta
  9. Poisid - Ersto ja Antti, kas olete juba vanaks jäänud vo'i väsinud, et rohkem kui nädal pole teilt midagi uut lisanud? Eelneva info po'hjal olete tublid kutid. Vo'o'ral maal elamine ja erinevate inimestega suhtlemine peaks kinnitama laulu so'nu, et eestlane olla on uhke ja hea!
    Anne ja vanaisa Tiit Harkust.

    VastaKustuta